Hell yeah :)

1 dag kvar =)

Jobbat till kl 13 idag. Klippt gräs när jag kom hem, städat av lite och nu sitter jag här med slingmedel i huvet. Eller kanske inte i utan på.. Ja eller på håret då :D

När de ska sköljas ur blir de en dusch. Sen har jag inte en aning om vad som händer.

Ser fram emot morgon dagen. Lite som händer då. Jag hoppas verkligen de blir som de är sagt nu så att de inte blir nå strul igen.


Har vart på Kina eller ja Restaurang Anna och käkat me  mammsen.. Vart en 3 små rätters. Gött va de och kan lova att jag är mätt.
Fick även 2 nya plantor av henne som jag åkte hem och planterade sen. Och nu har jag och Charlie nyss kommit hem från en tripp i skogen och sen förbi stallet till Ari. Kan säga att de är inte lätt och hålla reda på 2 små killar.. Den ena är nyfiken på den andra, och den andra är livrädd för den första.. kan ni gissa vem som är vem^^?


Kommentarer
Postat av: dorran

jag tror jag vet vem som är vem^^!!!!

2010-07-03 @ 06:27:31
URL: http://annicass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback