Gaaah

Tristessen och rastlösheten är hög just nu. Är även jätte uttråkad.
Sov till 10 imorse. Sen mitt på dagen åkte jag upp till stallet. Tog en tur med Ari i skogen, pigg som jag trodde, och idag fick han trava lite mer. Tänkte som så att han känner väll själv hur mycket han orkar. Men han verka bara tycka de va skoj och vart inge trött alls. Va 4 st jägare ute som stog mitt i vägen och flytta sej knappt när vi kom, tydligen så jagade dom hare. Men är man inte inne i själva skogen då?!

Efter stallet har jag bara fördrivet tiden hemma, dammsugit lite och för ett tag sen tog jag en dusch. Vill hitta på nå ikväll, vet inte vad, och känner inte för att festa. Så jäkla tråkigt och sitta här själv så jag tror jag snart deppar ihop.

Ska kolla lite på trav nu, sen efter de upp och ta in Ari. Sen får vi se om man hört nå från nån och fått nå förslag eller om man bara blir sittande här.


Kommentarer
Postat av: dorran

synd att jag jobbade i går då. annars kunde vi hitta på nått!

2010-01-17 @ 06:12:29
URL: http://dasiyduke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback