Skit ska skit ha.. eller?

Ja idag har de inte hänt nå nytt på stall fronten... Men som Linda skrev på msn tidigare om och ha en klump i magen varje gång jag åker dit, stämmer väldigt bra. Så ska de väll ändå inte behöva kännas för att åka till nåt som man älskar och har som intresse?!

Har kört ett snabb jobb idag med Ari, tillsammans med Ante och "Lotta". Är kanon nöjd över jobbet, inte ett galopp steg och han tog verkligen i.. Kanske har vilan och sen ridlektionerna fått han och tända till.. Ja vi ska försöka köra ihop så fort de passar. Kul när man har nån och köra ilag med.

Har annars tvättat idag och dammsugit av lite. Imorrn är de ju jobb igen som gäller...

Btw, jag ropade in en sprillans ny mobil på Tradera igår, som jag betalade idag och hoppas på den kommer denna vecka=) Få se om jag blir nöjd över den då. Är kanon nöjd över min gamla, men den börjar bli dålig och tar inte på 3 knappen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback