Löördag idag

Som jag trodde så börjar träningsvärken komma smygande.. Känner av den i ryggen, magen och axlarna. Men är kanon nöjd över hur Ari skötte sej igår. Fick ordentligt med beröm av ridläraren oxå. Hon sa nåt i stil med att han har utvecklats mycket och bär upp mej bättre, blir inte lika trött som första gångerna vi red. Gissa om de känns bra, verkar som han tycker de är kul att få göra lite annat än och bara köras. Kanske ska söka mej till svenska dressyr landslaget och skippa travkarriären.. hehe nä skämt o sido! Men tror de är otroligt nyttigt att man varierar träningen för speciellt travare.

Idag sov jag till 11 snåret. Har tagit de lugnt, vart i stallet och gjort iordning. Handlat och fixat mat. Dammtorkat lite här och där i min lya och sen åkte snabeldraken fram och fick gå en vända över golven.

Nu halvligger jag i soffan, och guess what... Jag är rastlös =( eller är jag uttråkad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback