Tisdag fjortonde december

Idag trotsade jag kylan och tog en tur med Jullis. De var säkert -18. Höll på och förfrysa mina kinder eftersom de vsr de enda som inte var täckt.. Jullan hon var alldeles vit.

Sen fick jag på bakskon på Ari oxå så nu hoppas jag att de inte är nå annat som stoppar utan att jag kan börja köra han igen oxå.

Annars har jag väll mest försökt hålla mej inne i denna kyla.

Konstigt hur de kan ändra sej så fort i temperatur, igår kväll var de strax under 10 minus, samma imorse när jag var och släppte ut hästarna. Vid 10 tiden idag var de minus 18 :S

Aja ska tydligen bli snö och bara nån minus grad på torsdag/fredag, återstår och se...


Joline


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Vad duktig du är! det var bra gjort i denna kyla! jag var ute och fixade hage i en timme, vi hade -23 grader då. Jag höll på allvar på att frysa ihjäl! Haha, ingen körning här inte...

2010-12-14 @ 21:22:12
URL: http://mylifeandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback