Tjugofjärde augusti tjugohundratio

Oj va de märks att jag jobbat 6 dagar på raken nu, men imorrn är jag äntligen ledig =)
Sovmorgon... Och om jag vaknar innan kl 11 ska jag åka och ombesikta 940, för nu är spindelleden bytt, och bromsen som satt fast sitter inte längre fast...

Höstväder så de skriker om de är de ute oxå, har regnat hela dan idag, men nu på kvällen så klarnade de upp iaf så R kunde fixa med bilen.

Tror de är dax för sängen snart för jag känner att jag verkligen behöver sova...

A just ja, jag ringde VC idag, och kan ju säja att den svenska sjukvården suger. Orkar inte skriva om de nu, men kan säja att hjälp för mina knän de fick jag då rakt inte!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback