Tjugoandra Augusti 2010

Ja då har man gjort jobbar heljen för denna gång då.

Var till Blnge nu på eftermiddagen, så nu har jag köpt en ny spindelled.
Käkade på Mc gjorde vi oxå. Och som vanligt när N är med är de bara en massa tok, jag skrattar så tårarna rinner =) Vilken härlig tonåring.

Har åkt på nån förbannad inflammation igen, har så fruktansvärt ont i en axel och ig¨r började jag få ont i mina knän. Värst är de i de knäet som råkade ut för en olycka förra våren när Charlie sprang omkull mej. Blir de inte bättre lär ja ju kolla upp de. Ska tillägga att jag äter värktabletter som ska va bra mot inflammation.

Nu ska jag mojsa ner mej i soffan och kika på teve resten av kvällen.


Kommentarer
Postat av: Linda

Taaaaack, fuck vad det här suger!!

2010-08-22 @ 23:21:00
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Jodå, här knallar allt på! Gud så jobbigt med ditt knä, hoppas verkligen allt ordnar sig!

2010-08-24 @ 18:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback