Öj din guleböj.. eller nå!

Idag är de onsdag och jag har jobbat till kl 13.

Har nyss vart och besiktat 940, tyvärr vart de 2 små fel: Anliggande broms vänsterbak(vilket är rätt skumt eftersom vu bytt) och en spindelled fram är glapp som ska bytas. Så de blir en vända till på besiktningen innan den kan säljas.

Igår jobbade jag oxå till kl 13, sen hem rastade Charlie. Sen kom R och N och hämtade mej och vi styrde kosan mot Borlänge. In på Biltema och bytte bromsklossana som jag köpte fel. Tog nya till V70, ett oljefilter och en sprayfärg i lila som bara var för läcker... Nä jag ska inte ut och klottra på väggarna här i R-vik....

Sprang lite på Kupolen oxå. Köpte ett par arbetsskor med stålhätta som jag kan ha i stallet. Sen råkade jag få me mej en Sony Ericsson Xperia X10 mini pro. Har vart emot touchskärm, men på denna är de även ett tangentbord. Jag har ju haft kontantkort genom Telia, men fom tisdag nästa vecka ringer jag med 3. Hade ett abonnemang på 24 månader med pott. Och jag har mitt gamla nummer kvar =)
Försöker nu lära mej alla finesser i telefonen och de är ju inte lite kan jag säga, men nångång kommer jag väll lära mej de oxå..

Nu ska jag dricka kaffe och ev få ett hölass senare om de inte blir regn!


Kommentarer
Postat av: Linda

Läckert=)

2010-08-12 @ 23:27:08
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback