Torsdag 15 april

Jobbade ju kortdag extra igår, så när jag kom hem städade jag lite åt lite lunch och gick och la mej och sov :D¨

När jag vaknade tog jag Charlie med mej ut ochtorkade ur och dammsög bilen. Lyckades få ner en bakruta men aldrig upp den, så jag fick ringa om hjälp. Högersida har nämligen inte funkat på elhissarna på bilen. Jag skulle få komma upp till Solberga på kvällen så skulle K hjälpa mej. Åkte förbi A och lämnade igen hennes sadel, fikade och snackade en massa i väntan på att jag skulle få hjälp med rutan.

När de var fixat drog jag hemöver...

Idag jobbar jag extra kväll så jaghar fått en sovmorgon nu=)

De har regnat här inatt och är mulet idag.


Kommentarer
Postat av: linda

Jag vart lite förvirrad av din rubrik och trodde jag hade missat 2 dagar :p. Det är den 15 idag;)

2010-04-15 @ 22:07:16
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback