Tisdag Tjugosjunde April

Idag har jag insett vilka mina "riktiga" vänner är. För ett tag sen var de en person som sa åt mej att man har max 3 nära vänner, resten räknas som bekanta. En riktig vän för mej är någon man kan lita på, som man kan prata med om allt och inte behöva oroa sej för att vissa saker ska komma ut, någon som finns där i vått och torrt, som man kan skratta ihop med, som man kan visa sina tårar inför. Vänner växer inte på träd så man ska vara rädd om de få vänner man har.

Har pratat med min pappa idag och han har tänkt och åka neråt framöver, ska bli kul och träffa han igen och skönt att vi fått lite bättre kontakt, även om de går några månader mellan samtalen. Han skulle egentligen gått i pension förra året men jobbade på ett tag till så på lördag blir hans första pensionsdag. Han ska hjälpa min farbror med lite saker så helt utan och jobba tycks han inte bli.. Han är nog för rastlös för och bara bli pensionär och inte göra nånting.

En annan sak som hänt idag är att jag fick en smärre chock när jag dök upp på jobbet och såg att vi hade en ny inskolning som ska jobba som vikarie............En av idioterna i stallet :/

[mirandanalle-iloveu.jpg]


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Åh fy, din stackare... inte ens på jobbet ska du få slippa dem :-(

2010-04-27 @ 22:53:48
URL: http://mylifeandme.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Usch ja, du får försöka stå ut med dem. Men nu verkar det ju som att de blir kvar också om en av dem ska söka jobb där.



Ja, Hilding är en riktig olyckskorp, jag kan inte förstå hur han lyckas JÄMT. Hoppas såret ser lite bättre ut idag. TUR att värsta kleten är borta och som du säger, nu är det ju roligt att köra häst:)

2010-04-28 @ 13:45:26
URL: http://mylifeandme.blogg.se/
Postat av: Linda

Maximal otur eller???

2010-05-02 @ 22:45:12
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback