Söndag igen

Gårdagskvällen vart mycket lyckad. Vart inbjuden på en fest på Nyheden, så jag knallade dit med lite cider...
Där var de 6 pers sen efter en stund dök Sune, Dumbo och Boda Lassse upp oxå. Vi drack, pratade vart bjudna på Mojitas drinkar.
Efter ett tag försvann lite folk till bowlingen och de var ingen som sa till mej. Så jag klädde mej och skulle knalla dit själv..Alldeles utanför bowlingen dök Nystran, Tholén och chaffis upp. Dom tyckte jag skulle åka med ett varv och de slutade med att jag åkte med dom resten av kvällen.. Va som och uppleva gamla tider igen. Spelade mycket bra musik och hade skoj. Så de blev aldri krogen för min del, men jag sparade ju inträde och allt som skulle drickas där inne =)

Idag har vart en seg dag. Mått bra, men seg. Hjälpte Sofie in med hästerna på eftermiddagen. Nu har ja nyss satt mej tillrätta i soffan och då vart jag ju givetvis hungrig igen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback