Påskdagen

Ja då var de söndag och jag har arbetat klart min helj för denna gång. Nu är jag ledig i två dagar.

Har även idag vart soligt och fint, men lite disigt och blåser en aning. 

Har äntligen tagit mej i kragen och tatt bort mitt databord, städat bort allt som fanns på, fast vissa prylar blev förflyttade från ett rum till ett annat.. men de får bli en annan dag och ta reda på de. Data skärmen åkte jag me till mamma eftersom hennes pajat, hårddisken ställde jag undan. Så nu vart de ganska tomt i vardagsrummet, undra om man ska försöka sej på och möblera om lite nån dag eller hitta nå annat och ställa där bordet stått förut.. ja ja tål och tänkas på.

Och imorrn får jag äntligen en efterlängtat sovmorgon =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback