Moonday

Ja då var de ny vecka igen då. Har jobbat idag, sen hem en sväng, käkat o dammsugit av, sen bar de av upp te stallet och körde Ari. =)

Ska nu försöka uppdatera lite från heljen;

Lördag: Jobbade till kl 13. sen åkte jag förbi bolaget innan jag åkte hem en stund, rastade Charlie och fixade lite. Åkte sen upp te Backa till Linda, Kevin och Tommy(L´s pappa) fick lite presenter av henne som jag uppskattade väldigt=) Jätte Tack vännen ;) Vi fikade lite, äppelpaj me vaniljvisp och kladdkaka me jordgubbar, smarrigt värre.
Var där i några timmar innan jag åkte hem, duschade och gjorde mej iordning för kvällen. Sen kom L och hämtade mej så åkte vi upp te Backa igen. Då bjöds de på mat. Var så gott och jag hade nog kunna stoppa i lite mer i nåt hörn i magen, men ville inte äta för mycket, ville inte bli stinn, skulle ju dricka en och annan cider/öl oxå. Var där till 21 tiden, då åkte vi hem till mej, satt här ett tag och drack. Sen kom Dumbo, Lasse och Torstensson förbi. Åkte med dom sen var vi in på bowlingen. Tyvärr väldans lite folk där, men hade skoj ändå.

Söndag: En riktig segar dag, mådde bra, men trött och seg, så jag och Charlie tog en skön eftermiddagsnap. Kvällen spenderades i soffan, halvkikandes på lite teve och datorn i knäet.






A just.. De behöver inte bara va ens fel.. Tänk på att telefonen har två ändar...
Å vem fan går ut på FB när man e på krogen, bara för och klaga på andra, jävligt moget!!






Kommentarer
Postat av: K

Men ibland kan man ju försöla ringa men den som hör signalen väljer att inte svara, sen vad jag gör och inte gör på krogen ska väl inte du bry dej i, det är väl mitt liv, iaf sist jag kollade.

2009-09-29 @ 21:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback