Lördag 5:e september

God morgon!
Idag ringde klockan 04:50 och jag kan erkänna att de va inte en pigg Monica som vaknade till klockan.. La mej runt 22 tiden för jag var så trött... Tror ni jag kunde sova? Näääe..varför inte?...Därför att grannarnas son är hemma...Hade dom fest nu igen?.. Näääe,  dom hade värsta bråket, lät som ja jag vet inte vad jag ska jämföra med, men att dom stog typ i mitt kök och bråkade, stampade i golvet, kastade saker, slog i saker?! Ja men dom bråka väll inte hela natten?...Nääe, de gjorde dom inte, de lugnade sej efter ett tag, men sen drog dom igång igen!

Så de har inte blivit mycket till sömn för min del inatt. Får hoppas natten som kommer blir bättre.

Tyckte de var lite tidigt att åka och ta ut Ari direkt nu, för de är fortfarande mörkt ute. Så jag gör lite annat innan de blir och åka till stallet.
Vi kommer att åka härifrån ca 6:45.

Ha en bra dag.

Hoppas vädergudarna är med oss nu så vi slipper nå regn
=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback