Fredag Nionde oktober

Jihaa, äntligen helj och jag är ledig =)

Är dessvärre sämre i min förkylning idag, började redan igår kväll. Jobbigt läge.
Har vart en strulig dag på jobbet idag, tänkte försöka gå lite tidigare, men de var bara och glömma.

Efter jobbet var jag hem en vända och rastade Charlie, sen åkte jag upp till stallet på banan och mötte upp Sofie. Sen åkte vi til Mora en sväng. Hittade inge speciellt alls, köpte ett lila nagellack till mej själv. Hade hoppats på och hitta nån present till Linda, men de gjorde jag inte, så jag får leta vidare. Vi handlade lite på Willy´s sen åt vi på Mc innan vi åkte hemåt.

Sitter i soffan nu och är trött som en gnu. Får se hur länge jag orkar hålla mej vaken ikväll. Ska bli skönt och få sova lite längre imorrn. Fattar inte varför jag är så trött hela tiden. Men antagligen gör hösten och mörkret sitt till.


Kommentarer
Postat av: Linda

Billys??

2009-10-10 @ 09:34:59
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback