Torsdag 091112

Snacka om att jag är trött, som tur är de sista arbetsdan imorrn för denna vecka. Va rätt tungt imorse när klockan ringde, men lär nog va ännu värre imorrn. Idag slutade jag kl 13 och de hör ju inte till vanligheten. Imorrn slutar jag kl 15 så de blir en aning tidigare då me.

I tisdas kväll tog jag hjälp av Annica så klippte vi Ari. Som vanligt går de bra på vissa ställen på kroppen och något sämre på andra ställen, man får då ta till lite knep..

Igår kväll träffade jag Sofie en sväng, vi fikade lite, snackade och kollade lite på teve. Kom faktiskt i säng innan kl var 22:30.

Idag efter jobbet har jag inte gjort så mycket, målade iaf de sista på vitrinskåpet, så nu tror jag de är näst intill klart. Ska se mer sen i dagsljus hur de ser ut. Få se om de duger så man kan ta bort maskeringstejpen, och börja fylla upp de med lite smått och gott ;)



Kommentarer
Postat av: dorran

då kanske jag kommer över saluån i helgen på en kopp kaffe å kollar på ditt vitrinskåp å snackar lite skit, om det e ok?!

2009-11-12 @ 17:56:42
URL: http://diezeldoriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback