Lördag

Var ett dar sen sist jag skrev. Har väl varken haft tid eller ork. Mest jobbat i veckan, sen i onsdas då var jag och hämtade hö. På torsdagen då snöade de ganska bra, och på kvällen åkte jag norröver igen, lite mat och mys.

Igår var jag ledig och sov en stund när jag kommit hem på morgonen. Sen träffade jag Sofie en asväng på dan, vi lunchade och snackade lite. Sen körde jag henne till bussen som hon skulle med. enare kom mamma och kusin Yhomas förbi från Edsbyn, dom hade mitt vitrinskåp med, så på kvällningen började jag och måla de, kommer att bli svart. Tyvärr glömde jag ta kort på de hur de såg ut, men får ta kort på de när de är klart och lägga upp.
På kvällen när jag var upp till stallet och skulle ta in Ari så vart de tjafs. Dom jag skrivit om förut som jag inte tål, började tjafsa och han var riktigt skrämmande mot mej. Vart så arg så jag skakade, antagligen mitt adrenalin som satte fart. Han kallade mej till och med Idiot rätt upp i mitt ansikte. Va en hel massa, men jag orkar inte dra de här. Gissa om jag fått nog av dom!!

Idag har jag jobbat dag, och på eftermiddagen när jag kom hem, målade jag skåpet lite. Nu sitter jag här, smått trött kollar på teve och har köpt lite ostkrokar och choklad, så de blir en myskväll med Charlie =)


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Men gud så tröttsamt, är de kvar än de där tokarna.... fy fan vad jag tycker synd om dig. Stallet ska ju liksom vara skönt att åka till.... stackare.

2009-11-07 @ 21:00:52
URL: http://mylifeandme.blogg.se/
Postat av: Linda

Men shit vad dryga, nu får dom väll för fan ge sig!

2009-11-09 @ 10:18:00
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback