091102

Måndag

Igår var en riktigt segardag. Käkade pizza(perfekta bakfyllematen) sen kollade jag på "män som hatar kvinnor" jag hade inte så stora förhoppningar om den eftersom jag både fått höra att den va bra av vissa och andra har tyckt den har vart skit. Jag tyckte iaf att den va kanon bra och vill se de andra filmerna nu.

Hade skoj i lördas på bowlingen, kom väll sist av oss tre, men de var jämt. När vi hade bowlat så gick vi över på nattklubben. Och där var de en massa folk, båda utklädda och Vanligt klädda folk. Jisses va jag hatar när de kommer fram folk och börja prata och man inte känner igen dem på grund av hur utklädda dom är. Men lyckades klura ut vem dom flesta var iaf.
Pratade även med en tjej som jag har vart osams med ett antal år, tack vare ett X som lurade oss båda. Hon kom och ville be om ursäkt och ville berätta "Sin" historia. Är ju trots allt bättre och va sams och kunna heja på varann än och slänga konstiga blickar och glåpord efter varandra.

Idag var de årets sista trav här på Rättvik. Och dagen flöt på bra, och vi fick en massa beröm från måldomartornet, om hur vi jobbat i år =)

Framöver kommer jag få hoppa in lite xtra på Romme för en av funktionärerna där ska opereras och blir borta resten av året. Men jag hoppas ju såklart att jag får fortsätta hoppa in ävennär han är tebax för xtra pengar har ju ingen dött av.

Ska snart ta och krypa till sängs, är dock inge trött än, så jag hoppas inte de blir en av mina sömnlösa nätter. Brukar kunna ha svårt och sova när jag vart ledig ett par dagar.


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack han hade verkligen tur.



God Natt, kram.

2009-11-02 @ 22:52:15
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback