Va då?

Åh riktigt trött jag är då. Men man kan väll inte lägga sej kl 21:30 på en lördag och dessutom va ledig dan efter?!
Nä lite till ska jag hålla mej vaken, fick dessutom trevligt sällskap på msn nu så =)

Gick iaf otroligt bra idag på travet, de flöt på som de skulle och alla var nöjda. Känner mej väderbiten efter och ha vart ute så gott som hela dan, och tror jag har fått en hel del färg i ansiktet oxå. Först nu har jag ätit riktig mat, har bara blitt mackor och godis och chips under dagen. Men nu efter och ha tatt in Ari var jag och köpte en pizza så nu känner jag mej mätt, kke lite väl mätt börjar nästan få ont i magen tog en cider till oxå, en iskall en :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback