Tjohoo

Tror bannemej att vädergudarna har nåt emot mej.. För varje gång den senaste tiden när jag ska ut med Ari på en tur har de ju börjat och regna efter en stund. Och idag var inge undantag.. Nä då, när jag kommit en bit från stallet började de att vräka ner.. Men lite regn stoppar inte oss :D Idag tog vi en liten ridtur.

Nu på kvällen så tog jag Charlie och traskade till och från stallet, ca 6 km fram och tebax. Så idag har jag då verkligen fått motion. Vid Hedslund så kom Sune och Morgan så precis så dom följde med oss till stallet.

Känner mej lite mör i kroppen nu så de blir bara och softa resten av kvällen innan de är sovdax.


Kommentarer
Postat av: dorran

hej hej! såg sune å morgan i går tror jag...eller jo sune såg jag...

allt bra annars?

2009-05-11 @ 18:11:17
URL: http://diezeldoriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback