Tisdag

Faaan
När jag äntligen bestämt mej och trotsat regnet, som jag anade skulle komma. Selat Ari och skulle på med vagnen, de var då jag såg de, ett av Quick fästen på vagnen hade gått sönder :( skruvade av de och gick till hästaffären och skulle kolla om de fanns ett lika. Vilket de naturligtvis inte gjorde. Han hade bara nya modellen och de innebär att jag skulle vara tvungen att borra om i vagnen. kanske inte svårt, meeen har man ingen borr så är de inte så jävla lätt.

S ska iaf kolla om han kan antingen fixa de, eller kanske göra ett nytt. Annars ska jag höra med en tjej på jobbet som har en kille som svetsar få se om han kan fixa de. Typiskt, annars blir de och köpa nytt och göra om lite då...

Så de vart ingen körning idag. Tillsvidare får jag använda gamla vagnen och selen, men den måste pumpas så därför struntade jag i att sela om idag.

Nu strax är de teve dax vilket innebär teve ända tills 23.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback