Söndag

Nu har jag sprungit en vända på marknaden. Köpte ett nytt koppel i läder till Charlie, sen en namnbricka i hjärtform som ska hängas på hans halsband med hans namn och mitt telenummer på.
Köpte även ett par till Foppa tofflor, eftersom jag tagit mina andra till jobbet. Hungriga vart vi ju oxå så de vart en langos :P

Gårdagkvällen var mycket rolig och trevlig. Satt här och käkade grillat och potatisgratäng och drack lite. Sen vandrade vi till en fest på paken campingen till några som Emmelie känner. Och efter de begav vi oss till bowlingen och de var verkligen knök fullt med folk där, varmt och trångt, men ganska skoj. Var hemma i 3 tiden inatt och då hade jag så ont i fötterna, så halva vägen hem gick jag barfota...

Nu ska jag ta och vila lite för jag fick så ont i ryggen av att gå på marknaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback