Lördag

Gissa om jag är nå trött idag då!
Körde åt S igår i hans Cheva Step Side (även kallad epan av mej) Var i Rättvik och cruisade runt, med lite elfels stopp emellanåt, men felet hittade vi på så de fixades till. Vid 01 tiden gick vi in på bowlingen och fick betala 50:- för två. Snacka om att de kändes skumt att gå in där nykter, dessutom hade jag foppa tofflor på mej. Var inte alls mycket folk där. Dansade lite och pratade lite med folk. Strax innan 02 tiden gick jag ut och S kom efter ett tag. Åkte nån vända till innan vi styrde kosan hemåt. Så jag kom i säng nån minut innan 03. Sen så skulle jag upp 6 imorse. Känns som jag är bakis idag. Men kul var de igår. Och har fått en ny favvo bil nu. Uj va den gick och de vart en och annan burnjutt (burnout) och en massa gasningar.. Hihi =)

Slutar om 1 ½ timme då ska jag hem och krasha en sväng. Få se sen vad som händer till kvällen eller om de blir lugnt.


Kommentarer
Postat av: dorran

okaj!! då e jag med men inte visste jag att hon hade en bror!!! händer i kväll då?

jag har nyss kommit från jobbet å e helt dööö känns det som..

2009-05-30 @ 14:42:29
URL: http://diezeldoriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback