Lonely evening

Sitter helt eller iaf halvdöd i soffan och kollar på finalen av Robinson. Har tagit en cider som jag sitter och suger på. Va riktigt gott och läskande.
Vart som du kke förstår en lugn hemma kväll. Blir en sväng med Charlie efter programmet är slut, sen snart nog blir de nog sängen för min del. Och jag tror jag kommer somna ovaggad och sova riktigt skönt.

Hoppas på lika varmt och fint väder imorrn oxå. Då ska jag passa på att vara ute lite, kke testa och se om Charlie vill bada lite.

Kommentarer
Postat av: dorran

ja det verkar så. (att han e knäpp)!!!!

jag hamna i Orsa i går kväll, var inte alls planerat utan vi skulle bara ut å lufta Mustangen lite!!såg S å hans "epa":)

hoppas du hade en bra kväll

2009-05-31 @ 09:05:22
URL: http://diezeldoriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback