Fredag

Satan i gatan!

Har fortf jätte ont. Och imorse när jag klev upp så visste jag inte vart jag skulle ta vägen. Gick en liten sväng med Charlie och jaghöll på att svimma, vart kallsvettig de riktigt rann om mej. Såg suddigt och dubbelt precis osm de brukar vara så där innan man svimmar. Var tvungen att sätta mej ner på vägen en sväng. Väl inne och hemma hämtade jag andan en stund på soffan innan jag åkte tillAri och släppte ut honom. Tog även en värktablett...

Nu har jag iaf ringt VC och ca 10:45 kommer dom ringa upp mej.



To be continued...........................

Update 10:54
Har fått en tid kl 13:00 på VC. Få se om de blir röntgen oxå...

Kommentarer
Postat av: dorran

aj aj..hoppas du blir bättre snart...typiskt att man blir sjuk när man e lång ledig!!

2009-05-15 @ 10:40:06
URL: http://diezeldoriz.blogg.se/
Postat av: dorran

hejhej! länka på du!! ska länka dej oxå...

vad skulle du ut på i morgon då?

jag jobbar till 21 i kväll sen i morgon åker jag till sommar stugan..skönt där uppe så hundarna kan va lösa å springa hur dom vill..

vi borde träffs nån gång när jag e i Rättvik så dom får leka lite?!

2009-05-15 @ 11:55:54
URL: http://diezeldoriz.blogg.se/
Postat av: dorran

ja just ja det var ju den här helgen dom skulle spela där..

jag har en dalmatiner tik på 14 månader som bor här sen har jag ju en doberman tik på snart 9 år som bor hos mamma..

2009-05-15 @ 12:46:22
URL: http://diezeldoriz.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Åh fy fan, det låter inte alls bra! Hoppas det inte är nåt ledband som gått av, eller att menisken eller korsbandet fått sig en jävla smäll. INTE kul. Tro mig...jag vet hur det känns...alltför väl.... Vet precis hur det är att inte våga hålla benet rakt med rädsla för att det ska knixa bakåt, typ som att det inte finns nåt som håller knäeskålen takt. Bläää.....

Stackare.... det gör OOOONT!!! Hoppas du får nåt vettigt svar på las.

2009-05-15 @ 14:30:35
URL: http://mylifeandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback