Fredag

Hemma från jobbet nu och har ätit en riktig gourmet middag... nudlar.. hade inge hemma och orka inte handla nåt.

Underbart väder hela dan idag och de ska tydligen bli ännu varmare imorrn.. me like ;)
Imorrn jobbar jag ju bara till kl 13. sen på kvällen skulle jag vilja hitta på nåt, så är de nån som känner för att göra nå är de bara och höra av sej =) dricka nån iskall cider i värmen kke åka på nån cruising eller nå annat skoj...

Ska dricka kaffe nu, sen ska jag dra en repa me min otroligt underbara vän.. the dammsucker...

Kommentarer
Postat av: dorran

hojhoj!!

jag vet inte alls vad som händer i helgen, men som sagt så det ju crusingar lite överallt!!

hmm...ingen bra ledtråd jag fick...hmmm

2009-05-29 @ 18:42:48
URL: http://diezeldoriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback