Fit for fight

Ari är inte halt längre =) idag var han så pigg och vela springa hela tiden, jag som hade tänkt mej en lugn tur.. Men men han känner väll själv så. Hade ju naturligtvis sån otur så precis när vi körde ut ur stallet då började de regna. Och de fullkomligt vräkte ner under hela turen, jag hade klätt mej i mitt snygga^^ oranga regnställ, var bara sydvästen som fattades, men å andra sidan hade jag ju hjälmen på så den hade ju ändå inte fått plats.. Vi var leriga och blöta när vi kom tebax till stallet. Mitt cigarettpaket hade regnat sönder genom fickan trots regnkappan :S 

Imorrn är jag ledig och då ska min proppfulla tvättkorg bli tom, hoppas på uppehåll så jag kan torka tvätten ute.

Nu ska jag surfa runt lite innan de är dax att släcka och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback