Aaaaaaaaaaaaj som fan

Jag tror jag dör... De gör så satans jävlas fu**ing ont.. Vad jag har gjort?? Har vart ute på en långpromenad med Charlie. Och när vi kom tillbaka fick han nå tok ryck ute på gräsmattan och börja springa och tvär vända.
Och rätt var de är så sprang han rätt in i mej av all sin krafft och vikt. Givetvis ramlade jag omkull och de tog bra lång tid innan jag kunde resa mej upp. När jag väl stog på benen igen upptäckte jag att så fort jag står rakt på knäet så böjer de sej bakåt...lixom åt fel håll... känns som om nåt har gått av där inuti. Mår så jävla illa av smärtan oxå. Men får vänta tills imorrn få se hur de känns då, annars blir de och ringa vårdcentralen.
Skulle behöva gå och duscha men vet inte om jag klarar de heller...

Buhuuu *snyft*

Kommentarer
Postat av: Syster

Aj aj då...har det inte gått över får du nog kontakta VC.....

2009-05-15 @ 07:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback