Söndag *utställningsdagen*

Ja då var dagen D här då... Börjar bli lite pirrig och nervös nu. Men har faktsikt sovit bra inatt. De går som de går, men jag ska inte ljuga om jag inte önskade att vi gick vidare...*hoppas, hoppas*

Näväl, de snöar ute idag, tur att de är inomhus. Jag har packat ner allt som jag ska ha me. Ska bara leta fram lite bra kläder som jag ska ha på mej oxå,, bli nog lite drygt att springa i en tjock vinter jacka, så jag tänkte ta med en fleecejacka och byta om till, sen tar jag även på mej min täckbyxor, som jag även dom tar av mej.

Håll en tumme nu för oss idag att de går bra =)

Återkommer i eftemiddag/kväll och berättar hur de gått.




Kommentarer
Postat av: Anonym

håller tummarna

2009-03-08 @ 12:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback