Löördag

Var jätte skönt med sovmorgon imorse.

Men hade dock lite problem när jag skulle till stallet imorse, hade ju kommit ganska mycket snö, så de var lite svårt att ta sej upp från gården, men tack och lov så lyckades jag så jag slapp gå eller cykla..

Har kört en mycket pigg Ari på skogen.

Och nu på eftermiddagen har jag gjort slingor på mej, vart jätte lyckat så ja är kanon nöjd =)

Är lite sugen på att hitta på nå ikväll, men ingen annan tycks vara de så de blir väll och sitta här.. Men har iaf nån cider, en osprättad vinare och lite sprit ifa nån ångrar sej och hör av sej och vill ut.

Lägger ut ett kort från en bild som fanns fasttejpat på en toalett på kupolen, kunde inte låta bli och ta ett kort



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback