Honey, i´m hooome ;P

Pust säger jag bara, vilken kväll.
När jag åkte till Borlänge så började de snöa strax utanför Leksand, de var inte mycket men de flög lite vitt i luften. Under kvällen har flingorna ökat desto mer och de har näst intill blåst storm :S
Vart lite försenat oxå pga att en häst skenade runt banan för sulkyn gick sönder lagom i volten, men både häst och kusk klarade sej bra. Efter de var dom tvungen att ploga banan så då drog de ut på tiden ännu mer.
Jag valde att köra över Falun hem, då de vart hockeymatch i Leksand och jag ville inte möta alla bilar som var på väg därifrån. De var ganska drygt att köra för de var spårigt och snöigt på vägen. Men jag tog mej hem, utan nån incident.

Var iaf in på Rusta innan travet och även på Skohuset så nu har jag slingmedel och ett par nya jympa skor =)

Nu ska jag surfa runt lite innan de är dax att sova.

Natti natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback