Torsdag

Orkade aldrig skriva nå igår. Gjorde inte så särskilt mycket förutom jobbade...

Idag har jag oxå jobbat. Sen var jag upp till stallet och körde ett jobb med Ari. Mårktes att han har långa tår nu och är helt fel balanserad, men är mycket nöjd ändå. Sofi kom förbi stallet och kollade även när vu körde. Likaså tittade Annica och ena sonen Andreas förbi.

När jag kom hem kände jag inte alls för att gå in så istället tog jag ut Charlie så fick han sita ute medans jag klippte av lite gräs. Har stora gräsmattan kvar, få se om jag klipper den imorrn.

Nu ska jag strax sova. Imorrn är sista arbetsdan för denna vecka och gissa om de ska bli skönt. Har längtat efter ledigt och sovmorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback