Tjoheej

Nu har jag vart ut en sväng. Var till stallet och mockade och gjorde iordning. Sen förbi Statoil och lånade deras dammsugare lite :D
Skulle på bolaget och handla, meeeen dom hade ju stängt idag, inte tänkte jag på att de är som söndag idag. Ja ja tur iaf att jag hade lite innan och dricka så jag klarar mej nog, annars får jag väll köpa nödraketer.
Hemma igen torkade jag ur instrumentbrädan och dörrsidorna på bilen, fullt med pollen.
Har även bråkat med Charlie och försökt klippa hans klor. Tänk att han ska vara så vrång på de då. Vill ju ha dom klippt lite innan nästa helj.. För då drar vi till Avesta p åhundutställning.

Nu ska jag softa ett tag och äta lite innan de är dax att göra sej klar för kvällen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback