Tjing pling

Oh My God!
Jag är helt färdig. Ont som fan i ryggen oxå. Haft fullt upp från morgon tills nu när jag lagt mej. Först jobbat, sen när jag kom hem åt jag lite, bytte i tvättmaskinen och sen tog jag tjuren vid hornen och fick in Charlie i duschen. Sen skulle han torkas, fönas och kammas. Var till och med tvungen att ringa P, ang hans päls och hur han ska se ut osv. Fick en massa bra tips. Dessvärre måste jag ha hjälp av minst två nävar till... Han är fortfarande lite blöt i pälsen och lockig på vissa ställen. Men jag har ju 2 dagar/kvällar på mej och fixa.

Imorrn åker jag till Mora, ska vara där kl 11. Annica följer med sen ska vi kika i lite affärer. Fick reda på att S även ska vara i Mora samma tid imorrn för att operera sin hand. Snacka om sammanträffande.

Nu ska jag kika lite på Big Brother innan de är dax att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback