Tisdag

Har gått bra för me idag med de jag har gjort... Va uppe tidigt och var tebax  i Rättvik i 12 tiden.
Har bara tatt de lugnt sen och vilat  och nu på kvällen träffade jag Annica en sväng.
När jag hade tagit in Ari ringde S, så jag träffade han en sväng på Okplattan.

Imorrn ska jag försöka få lite gjort, klippa gräs om de inte regnar. Sen ska de tvättas, få se om jag orkar köra Ari oxå.  Men ska börja med att ta en sovmorgon när Ari är ute, har vart mycket tidiga mornar de sista dagarna och farit och flängt hit och dit.


Kommentarer
Postat av: Linda

Oj gick det så fort? Provade att ringa dig när jag cyklade hem ifrån jobbet för jag ville höra så allt var bra med dig.



Kram

2009-06-16 @ 23:22:18
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback