Söndag

Regnandet fortsätter =( börjar bli ganska less på de nu.
Ari fick komma in när jag hade slutat jobbet idag kl 15, han stog i hagen och frös så han skakade trots regntäcke, men sånna står ju inte hur som helst när de bara vräker ner

Har jobbat idag och tack och lova fick jag va inomhus.
Har käkat lite och kollat på reprisen av Ugly Betty. Sen kände jag och Charlie att vi var tvungna att gå och vila lite, så vi har sovit i ca 1½ timme. De var otroligt skönt. Få se nu om jag kan sova sen ikväll.
Ska förbi S sen när jag ska upp och ge Ari kvällsmat och ta bort en fästing på Morgan :S

Kommentarer
Postat av: Jenny

Va skoj att det gick så bra för er på utställningen=) Ska du i väg på fler oxå el?

Trist väder hoppas det blir nån ändring snart så man blir lite piggare!

Kram Jenny

2009-06-14 @ 19:18:17
URL: http://www.nogg.se/pigglet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback