Monday

Åh vet inte riktigt vad jag ska skriva....
Har iaf jobbat idag.

Heljen närmar sej, och jag börjar bli lite smått nervös.. Första gången jag ska ställa ut på en stor utställning, en s.k officiell :S
Hoppas verkligen att Charlies uppfödare P kan åka ner. För vi ska få åka med henne. Kan ju verkligen vara bra eftersom hon har stor vana av utställningar. Men.. hon är hundvakt åt en hund som ska ha valpar lagomt till heljen. Och med min otur så kommer väll dom små rackarna lagomt som beräknat. Men hon sa att om de var lugnt p åfredag kväll så kommer hon att åka. Annars blir de att åka själv :S Så är de nån som inte har nå för sej på lördagen och vill tillbringa en dag på en utställning så säj till.. Men de är bara om inte P kommer att åka...

Så på onsdag kväll då ska jag och Charlie brottas i duschen sen ska han kammas och fönas. Har ärligt funderat på att ta han till stallet och duscha han där, men lite svårt att föna och så efteråt då så vi får ta de här hemma.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas det går bra, är inte så svårt med utställningar, lite lång draget i mellan men dagen går iaf sen är d ju klart är man intresserad av det så är det ju roligare.

Kram

2009-06-08 @ 20:33:14
URL: http://www.nogg.se/pigglet
Postat av: Linda

Nej det kan jag inte påstå att jag hade=/

2009-06-08 @ 23:29:50
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback