Måndag 1:a Juni

Jobbat idag. Sen hem, dammsög lite och rastade Charlie. Tog en dusch och sen åkte jag till Utby och en liten gemensakap med mina arbetskamrater. Vi vart totalt 11 st. Grillade lite och vissa drack även lite alkohol haltiga drycker.
Stack hem strac efter 20:30 tiden var och tog in Ari sen hem. Och nu sitter jag bänkad i soffan och är så pömsig.

Imorrn är jag ledig, men de är lunch trav här som jag ska jobba på.

 
Så här ser S Cheva Step Side ut. ngt mörka bilder, men tagna strax innan vi åkte hem.
klicka på bilderna så blir dom större.

Kommentarer
Postat av: dorran

hoppas du hade skoj i Utby...

ja de e ju det där me chafför oxå, jag TROR jag har en chaffis beror på om det gick bra att hon bytte tur på jobbet

Annars kan ju du ta henne som chafför så åker vi ner i din bil?..eh...

2009-06-02 @ 06:26:35
URL: http://diezeldoriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback