Jomenvisst

Ja nu sitter jag här i soffan och äter godis.
Gick bra i Mora tidigare idag, sen var vi ner på Noret. Först på ÖoB, hittade väll inte direkt nå speciellt där. Vidare till Dollar Store, där jag hittade en ihopfällbar stol till lördan(är ju ganska drygt och stå en hel dag) sen hittade jag lite smått och gott. Efter de åkte vi in på Djurmagasinet, där köpte jag lite godis till Charlie. Var sen på Mc Donalds och käkade och sist innan färden hem på KappAhl.
Hemma i Rättvik följde jag med Annica in på en kopp kaffe innan jag begav mej hemåt.

Har sen vart i stallet. Körde Ari i ett jobb på banan och de gick kanon bra idag me=) har även borstat Charlie lite igen.

Imorrn får jag lite sovmorgon sen ska jag och Annica(Dorran) träffas på lite kaffe. Få se om vi lyckas klippa Charlie under tassarna. För nu är de inte många timmar kvar innan lördan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback