Torsdan

Snacka om varannan dags väder, igår var de fint och ganska varmt. Men idag har de mest regnat....

Var ju till tandläkaren idag. Hade två st hål, varav ett i den enda visdomstanden jag har, sp den blir de völl till och dra ur. Det andra håler var i en tuggtand i nedre käken. Har fått en tid för lagning i september. De har blivit nå nytt, kommer inte ihåg vad de kallas, men de var nån sorts tandvårdsförsäkring så man får 150:- per år, så jag hade 300 :- Men valde att spara dom tills jag ska dit för lagningen.

Har även vart i stallet på em/kvällen, fixat lite och grejat. Körde en tur, de duggade när vi körde ut, och halvvägs va de som om himlen öppnade sej så vi vart rejält blöta killen och jag.

Imorrn är de midnattstrav på Romme, så då ska jag dit och jobba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback