Onsdag

Nu är de bara 2 arbetsdar kvar på denna vecka efter idag, skönt som bara den, sen så är de nedräkning inför semestern.

i eftermiddag ska jag och hämta hö. Fick lite smått panik igår när jag ringde till "min" hö gubbe och fick reda på att han inte tagit in nå hö än!!!
Men med lite hjälp av annat hästfolk på jobbet så har jag fått tag i ändå. Så jag åker till Övre Gärdsjö i 17:30 tiden och hämtar, fick till och med låna ett släp av honom =) så då blir de inga utgifter för och hyra ett sånt.

Skulle även behöva klippa gräset igen nu men de regnar ju så de får vänta tills de är torrt och uppehåll.

Kommentarer
Postat av: dorran

mmm...men bara LITE irreterad...haha...allt bra?

2009-07-08 @ 14:49:28
URL: http://diezeldoriz.blogg.se/
Postat av: dorran

idag e det bra på fel sida av ån...i morgon e det ännu bättre för då e jag ledig..:)

2009-07-08 @ 21:57:57
URL: http://diezeldoriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback