Mätt och belåten

Precis när jag skulle till att åka och handla och ta in Ari. Ringde S, han frågade om jag var hungrig. <såjag åkte och handla, sen förbi klubben och hämtade honom, upp och tog in pållen sen och vräkte i mej en pizza. En mkt strak sådan oxå, kan ios vara bra för min förkylning, men de brände verkligen i munnen. Men nu är jag iaf mätt. Sitter på hedslund nu och S duschar. Ska dricka lite kaffe sen när han är klar där. Fast ska nog skrubba hans rygg först ;) hehe...

Så de blev inge film tittande ikväll, men de kommer juh fler dagar. Vill juh verkligen se SAW 5, men enligt Linda som hade sällskap när hon kollade och ändå tyckte den var hemsk så vet jag inte hur jag ska göra, men får väll kika när de är ljust ute då...



Kommentarer
Postat av: Linda

Du har fått en utmaning i min blogg.

2009-01-18 @ 10:06:18
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback