Har mått bättre..

De vart aldrig någon tur med Ari idag. Kände att jag inte orkade. Är fruktansvärt konstig i huvudet och mår inte helt bra. Mamma tyckte at jag bara skulle ta de lugnt.
Men jag har iaf städat av en snabbis, tvättat klart och bytt sängkläder.
 Jag S och L och käkade dagens på Louise, men de hade jag typ kunnat vara utan, men men..

Sen var jag och S en sväng till lager 157 i Sågmyra. S hittade en massa medans jag.. ja jag hittade bara en svart huvtröja med dragkedja. Ja en till tröja är ju inte helt fel. Behövde inte ens betala den för de gjorde S, istället för soppa pengar ;)

Har precis käkat lite igen och sitter nu med en kopp kaffe.



Kommentarer
Postat av: Sandrah

Fy... blir inte huvudet bättre bör du nog kolla upp det. Det är för jävligt ute nu, man kan ju inte gå någonstans! det som var såå fina vintervägar ute i skogen och nu är det bara ojämn SKITIS....

2009-01-13 @ 20:06:14
URL: http://mylifeandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback