Work work..

Fredag
Sittandes på jobbet i vanlig ordning. Imorrn har jag en sån där "delad" tur, vilket innebär att jag först jobbar 7-12 sen ledig fram till 16 och jobbar till 21. Så vad tarmen sej för när man har ledigt under dom timmarna??!!  Ja typ ingenting, kan passa på att städa om de behövs, annars kan man göra som jag brukade göra förut när jag hade delade turer väldigt ofta, man kan vila/sova. Jaja vi får se vad jag tar mej för, men de är ju inte förens imorgon.

Nu ska jag fortsätta jobba!

Soo long!


Kommentarer
Postat av: Sandrah

ja visst, rörelse är alltid bästa medicin, särskilt vid lymfangit. :)Förstår inte de som menar att de ska vila...då läker det ju aaaldrig. De mååste röra på sig. Det finns då folk med mycket konstiga funderingar. hihi. Trevlig helg!

2009-02-27 @ 15:53:24
URL: http://mylifeandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback