Trött och irriterad

Ja de började ju bra som avslutning på jobbet att jag fick jobba över... de strulade på "södra"  och eftersom vi ska jobba lika och tillsammans så var jag tvungen att stanna kvar tills allt löste sej.

Sen var jag och hämtade ut ett paket ifrån "börjes" (häst och hundsaker) som jag och 2 till beställt ifrån. hade bl.a beställt en matbar till Charlie, en sorts matskålshållare som höjer upp skålarna speciell bra till stora hundar. Plockade ihop den när jag kom hem. Men tror du inte på fan att hela skiten va vint och snett, ostadigt som bara den. Så de var bara att plocka ner den igen. Ska ringa börjes och klaga och skicka tillbaka den och jag ska fan inte stå för nån frakt de ska jag absolut se till.


Inte nog med allt detta så är grannarnas pojk hemma. Dom flyttar runt möbler och har sej, springer runt och pratar högt, så nu oroar jag mej för att de kommer bli lite fest där ikväll, och de är nåt jag verkligen inte orkar med eftersom jag ska upp och jobba imorgon. Dom vet inte hur lyhört de är ner till mej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback