Torsdag

Nyss hemkommen från Falun. Har vart dit och hälsat på min syster på lasarettet, mamma var oxå med. Idag hade hon gjort magnet röntgen, och den visade att de var en blödning i ett hålrum i hjärnan. Provsvaren är vidare skickad till Uppsala, få se vad dom anser. Hon är därför fastande och har dropp, ifa de ev blir operation. Håller alla tummar och hoppas på de allra bästa. Hon ska ligga i 30 grader höjning för huvudet i några dagar, så hon blir nog inte utskriven förens tidigast lördag...

Efter vi hälsat på henne var vi upp på Siba för jag ville kolla ny dator. Och givetvis kom jag därifrån med en sprillans ny bärbar, en Compaq. Så snart ska jag koppla och installera och greja, köpte även till en router...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback