Tisdag

Kastar in ett litet inlägg, inte för att jag har så mycket att skriva..
Har jobbat hela dan, sen mest bara vart hemma.
Va tvungen att dammsuga ur soffan idag igen för när jag duschade passade skit ungen på att härja runt i soffan igen, så den vart mer vit än brun :S så nu gäller de att tänka sej för när jag inte har haninom synhåll att börja stänga igen lite dörrar, för de är verkligen inte roligt att dammsuga ur den varenda dag!

Snart dax att gå sista kvällsrundan, och sen försöka komma i säng, och inatt ska jag baske mej somna innan klockan 00:00 vilket inte har hänt de två senaste nätterna....Fast de har ju samtidigt vart lite mysigt oxå ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja jag mår bättre nu iaf så det känns skönt det=) SJälv då?

2009-02-04 @ 10:15:39
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback