Nääääääääääääääääääääääj!!

Nu tror jag snart att jag smäller av. Idioterna har snackat in sej till grannen i stallet så numera bor dom där i sin jävla husvagnsliknande sak. Upptäckte de nu när jag var upp för att luncha Ari. Inne på hans gård står de amerikanska släpet och deras bil breve. Hmm undrar varför dom förflyttat sej dit, och nu är de väll bara och inse att vi Aldrig kommer bli av med dom =´( Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!

Är på jobbet och en viss frustration över att de inte blitt mer gjort på planeringen än vad jag trodde, men vad hade jag väntat mej?! Vi har mycket och göra och på torsdag blir de bara halv planerningsdag för på eftermiddagen ska vi träffas och snacka lite m.m så därför är de bra om vi ligger lite i förväg, men de tycks bara vara jag som tycker de...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback