Lördag

Id
ag är jag jätte trött. Men de har väll sina orsaker. Jag var nämligen chaffis ett tag igår åt S, N och J. Satt på restaurang Anna i 2 timmar ca, käkade och dom drack lite allt möjligt. Sen snurrade vi ett par varv i Rättvik. Efter ett tag åkte vi hem till en annan kille där de var lite folk. Vid 00:30 tiden sa jag att jag måste hem och sova eftersom jag skulle upp och jobba. Men de tog ju ett bra tag innan dom pratat ihop sej ocj bestämde sej för att vara kvar. Så jag åkte och lämnade den bilen jag körde och bytte till min. Precis när jag parkerat hemma insåg jag att jag glömt min plånbok i bilen, bara vända de och hämta den. Väl hemma och i sängen hade jag skit svårt att somna. Så när klockan ringde kl 6 var jag skit tröttt och önskade verkligen att jag hade sagt Nej igår till att ratta åt dom.. Men men man lever bara en gång.
Ja ja, jag är ledig imorrn och måndag så då får jag ju iaf sovmorgon =)

Idag jobbar jag 7-16.

Ha en najs dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback