Lördag

Har ju som jag skrivit tidigare delad tur idag. Efter förmiddagspasset köpte jag semlor och åkte till S och fikade lite. Sen låg vi en stund och kollade teve. Åkte och gav Ari lunch sen hem och gick en sväng med Charlie.

Sen var jag och S till Vikarbyn och lunchade, vart en pizza för min del, smarrigt värre. Följde med S in en stund och kollade teve innan jag begav mej hemåt för att duscha och gå en sväng till med Charlie innan eftermiddagspasset skulle börja.

Åker bil runt ikväll, men inte min egen utan har en röd liten hemtjänst Ford. Jagad av polisen har jag blivit oxå, kom på en väg och åkte och dom stog lite längre fram, då blinkade jag höger för jag skulle in i ett bostadsområde. Antagligen trodde dom att jag vek av för att dom stog där, så dom var ju inte sen efter, men jag hann parkera och kliva ur. Då svängde dom runt, vände och glodde som bara den.. hahaha Lurade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback